Volkswagen zmienia wizerunek sportowej submarki R. Ma ona odzwierciedlać nową strategię firmy, która chce skupić się na elektromobilności i nowych technologiach. Koncern niedawno zaprezentował też rebranding głównej marki podczas pokazu we Frankfurcie.
Odświeżone logo serii R, jak podaje Volkswagen, charakteryzuje się liniami o stałej szerokości i ich poziomym układem z krzywiznami, które mają dodawać dynamiki. „R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie” – tłumaczy w komunikacie Klaus Bischoff, szef designu koncernu motoryzacyjnego.
Dotychczasowe logo serii R
Rebranding serii R został przygotowany przez Volkswagen Design Center przez zespół wspomnianego Bischoffa we współpracy z działem marketingu i rozwoju technicznego. Odświeżony symbol będzie można zobaczyć po raz pierwszy na modelu Atlas Cross Sport R-Line, który Volkswagen oferuje w Ameryce Północnej. (mp)