W kwietniu 2025 roku Volkswagen Financial Services, firma realizująca usługi finansowe, przekazał, że został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa. W ramach Partnerstwa VW FS zapewni zespołowi mobilność przez udostępnienie samochodów.
Dziki Warszawa to drużyna koszykarska, która powstała w 2017 roku. W ciągu sześciu lat zespół przebił się przez wszystkie szczeble rozgrywek i awansował do koszykarskiej ekstraklasy. Obecnie drużyna walczy o mistrzostwo Polski.
Jak podaje firma, 81 proc. konsumentów uważa, że sponsoring jest najbardziej wiarygodnym kanałem reklamowym. To właśnie tą drogą postanowił pójść Volkswagen Financial Services, rozpoczynając współpracę z Dzikami Warszawa.
W ramach partnerstwa VW FS udostępniło zespołowi flotę już ośmiu samochodów – docelowo ma być ich dziesięć. Wszystkie pojazdy pochodzą z Volkswagen Financial Services STORE, czyli pierwszego salonu sprzedaży samochodów używanych pod marką VW FS.
Dowiedz się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki. Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
„Zapewnianie mobilności to nasza codzienność i cieszymy się, że możemy to robić także dla drużyny z prawdziwym charakterem. Dzięki naszym samochodom Dziki Warszawa mogą skupić się na emocjonującej grze, a nie na logistyce. To realne wsparcie w codziennym funkcjonowaniu całego zespołu. Szybciej, wygodniej i na własnych zasadach” – mówi Mikołaj Woźniak, prezes zarządu Volkswagen Financial Services.
Współpraca VW FS z warszawską drużyną koszykarską dopiero się rozpoczęła. Kolejne aktywności zespołu z firmą będą ogłaszane z biegiem czasu. (ao)