Volkswagen w związku z przejściem do ery samochodów elektrycznych planuje zmianę logo – informuje pb.pl, powołując się na Bloomberg.
Jak czytamy, niemiecki koncern motoryzacyjny ma zaprezentować nowy znak w przyszłym roku, razem z rozpoczęciem produkcji aut elektrycznych. Ostatnio logo marki było zmieniane w 2012 roku.
Źródło podaje, że Jochen Sengpiehl, szef marketingu Volkswagena, zapowiedział, że zmiana w logo będzie widoczna nie tylko na przodzie aut, lecz także na ekranach smartfonów.
Dalej czytamy także, że Sengpiehl przyznał, że marka nie jest obecnie w najlepszej kondycji, a powodem nie jest jedynie afera spalinowa. Zdaniem szefa marketingu koncernu, marka „straciła część emocjonalnej atrakcyjności z powodu prób stania się »zbyt niemiecką«” – pisze dalej źródło.
Volkswagen planuje także bardziej promować się przez media cyfrowe i portale społecznościowe. W ten sposób marka chce stać się „bardziej dostępna i mniej sztywna”, zmiana ma też podkreślać innowacyjność samochodów firmy – czytamy dalej. (mb)