W czerwcu 2019 roku w agencji 24/7Communication ogłoszono awanse ośmiu osób. Wśród nich jest Magdalena Klejment, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Z agencją związana jest od pięciu lat, wcześniej pełniła funkcję Account Managera. W firmie obecnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Do jej zadań należy realizacja praktyki employer branding, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR. Klejment jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium farmakoekonomiki, marketingu farmaceutycznego, prawa farmaceutycznego i HTA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla agencji ComPress.
Awans otrzymała również Dorota Piejko-Foltyn, która została Account Managerem. Na nowym stanowisku odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, employer brandingu i CSR. Piejko-Foltyn z branżą public relations związana jest od ponad sześciu lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla takich marek i instytucji jak Castorama Polska, PUMA, Biuro ds. turystyki Ambasady Egiptu, Biuro Rolne Ambasady Stanów Zjednoczonych, Grupa INCO czy TABASCO.
Dorota Piejko-Foltyn
Z Junior Account Managera na Account Managera awansowała z kolei Karolina Partyka. Zajmuje się ona działaniami z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej. Partyka specjalizuje się w branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami. Z PR-em związana jest od sześciu lat. Pracowała dla takich marek jak Brita, Tetley, a także Grupa Hotelowa Orbis (Sofitel, Mercure, Novotel, Ibis) oraz iTaxi.pl.
Karolina Partyka
Katarzyna Czajkowska objęła stanowisko Junior Account Managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta agencji – McDonald’s Polska. Wcześniej pracowała w agencji jako Senior Account Executive. Czajkowska specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR-u. Organizowała dla McDonald’s Polska m.in. długofalowe programy dla pracowników – „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”. W branży pracuje od sześciu lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w Totalizatorze Sportowym, niemieckiej firmie farmaceutycznej Dr August Wolff oraz przy kampaniach społecznych „TworzyMY atmosferę” dla Ministerstwa Środowiska czy „Zachowaj Równowagę” dla Instytutu Żywności i Żywienia.
Katarzyna Czajkowska
Awans otrzymała również Aleksandra Jasińska, która obecnie jako Junior Account Manager realizuje projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Do jej zadań należy także organizacja eventów i akcji specjalnych dla klientów. Wcześniej, jako Senior Account Executive, prowadziła projekty komunikacyjne dla rodzimych i międzynarodowych firm. Przed dołączeniem do 24/7Communication pracowała dla marek i instytucji takich jak PZL-Świdnik AgustaWestland, TCI, Stella Pack, Spomlek czy jednostki samorządów lokalnych. Z PR-em związana jest od sześciu lat.
Aleksandra Jasińska
Funkcję Account Executive pełni obecnie Karolina Papis, która awansowała ze stanowiska Account Assistanta. Papis wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego. Jest odpowiedzialna za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej doświadczenie zdobywała w branży eventowej. Przed rozpoczęciem pracy w agencji związana była z Deloitte Polska.
Karolina Papis
Ze względu na utworzenie w dziale Social Media nowej specjalizacji – Paid Media – awans otrzymał Szymon Marczak. Objął on stanowisko Junior Paid Media Specialist. Do jego zadań należy planowanie oraz kompleksowa realizacja płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz wyszukiwarkach. Ma ponad półtora roku doświadczenia w branży, które zdobywał m.in w Media Forum.
Szymon Marczak
Rafał Śliwczyński objął z kolei stanowisko Graphic Designera. Awansował z posady Junior Graphic Designera. Od dwóch lat pracuje w dziale 24/7Studio. Zajmuje się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital. Swoje doświadczenie zdobywał jako freelancer, współpracując m.in. z marką UBER oraz tworząc layouty czasopism.
Rafał Śliwczyński
(pm)