niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościW budżetówce bez PR-u ani rusz

W budżetówce bez PR-u ani rusz

Dziennik Polski informuje, że instytucje państwowe coraz częściej sięgają po pomoc specjalistów od PR. Doraźne akcje, np. festyny, zastępowane są przemyślanymi kampaniami promocyjnymi. Sukcesy odnotowuje policja – badania CBOS-u pokazują, że w maju dobrze oceniło ją 73 proc. respondentów (a jeszcze dwa lata wcześniej – 52 proc.). Policjanci twierdzą, że to zasługa serialu „W-11”, działań promocyjnych lokalnych komend, imprez charytatywnych i certyfikatów jakości ISO.

O wizerunek dbają również służby specjalne – CBA i ABW. Szczególnie pierwsza z wymienionych, zdaniem gazety, przoduje w efektownych narzędziach promocyjnych. Jej funkcjonariusze „po każdej większej akcji zasypują dziennikarzy materiałami informacyjnymi, filmikami i zdjęciami z aresztowań” – czytamy w Dzienniku Polskim. Na PR-owców postawiła też Krakowska Straż Miejska, która podpisała umowę z agencją PR; małopolscy skarbowcy prowadzą razem z celnikami akcję krwiodawstwa, a IPN stara się nie kojarzyć wyłącznie z polityką i teczkami SB, lecz z edukacją i obchodami ważnych wydarzeń historycznych. (jcm)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj