sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościW kryzysie warto postawić na PR

W kryzysie warto postawić na PR

Co kryzys ma wspólnego z działaniami PR-owskimi lub reklamowymi, pyta na łamach miesięcznika Press Bogusław Cieślar, rzecznik prasowy Fiat Auto Poland. Jego zdaniem, mogą one zostać ograniczone wobec widma cięć wydatków, jakie planuje wiele firm. Wszystkiemu winny jest kryzys.

Autor tekstu uważa, że redukcja budżetu na dwa wspomniane wyżej cele powinna być ostatecznością. Jego zdaniem, nawet w kryzysie trudno sobie wyobrazić firmę, która nie będzie promować swoich produktów na rynku, „zwłaszcza jeśli są nowoczesne, tzn. „ ekonomiczne, ekologiczne i oferowane potencjalnym klientom na bardzo korzystnych warunkach finansowych”, tłumaczy Cieślar.

Na łamach tekstu autor przepowiada także zmierzch działań czysto reklamowych, które w niedalekiej przyszłości mają ograniczyć się jedynie do informowania rynku o nowych produktach. Będzie to prawdziwe pole do wyzwania dla PR-u, przekonuje PR-owiec.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj