piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościW nowym opakowaniu też się nie sprzeda

W nowym opakowaniu też się nie sprzeda

Zaproszony do Superstacji dziennikarz Gazety Wyborczej Łukasz Lipiński analizuje wizerunek Jarosława Kaczyńskiego, zaprezentowany w najnowszym spocie PiS-u, adresowanym do młodych ludzi.

„Ludzie mogą się zmienić, ale nie Jarosław Kaczynski”, twiedzi Lipiński. Prezes PiS-u, zdaniem dziennikarza, sam podkreśla, że zmienił jedynie przebranie, a nie swój charakter czy poglądy. Lipiński wątpi, czy ludzie „kupią” taką przemianę. Jeśli produkt nie sprzedał się w „brzydkim opakowaniu” to i w „ładnym” będzie z tym problem, przekonuje gość programu.

Rozmówca Supertacji komentuje także przekaz płynący z reklamy Prawa i Sprawiedliwości. Zauważa on sprzeczność między komunikatem, który pojawił się w spocie a tym, co Jarosław Kaczyński deklarował jeszcze dwa lata temu. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj