Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
W Poznaniu powstała nowa agencja – Blend PR. w październiku 2018 roku w poznaniu powstała nowa agencja, która będzie świadczyć usługi z zakresu public relations i komunikacji marketingowej – blend pr. jej założycielką i właścicielką jest magdalena gajek, która w ramach realizowanych przez agencję działań współpracuje projektowo z grafikami, producentami wideo oraz specjalistami ds. komunikacji. najważniejsze usługi, jakie będzie świadczyć blend pr, to tworzenie strategii komunikacji, media relations, działania w mediach społecznościowych, content marketing, personal pr i product pr oraz komunikacja wizualna. agencja pracuje obecnie nad trzema projektami, ale nie informuje jeszcze, dla jakich marek prowadzi te działania. „szczególnie istotni są dla mnie klienci z sektora nowych technologii, sportu i turystyki, edukacji oraz beauty, bo właśnie z tymi branżami byłam najbardziej związana w swojej karierze zawodowej” – wyjaśnia założycielka blend pr. magdalena gajek ma doświadczenie w branży public relations zarówno po stronie agencji, jak i klienta. pracowała w firmach solaris bus & coach i beyond.pl oraz w agencjach vision consulting group i sport mega marketing. realizowała działania dla takich marek jak nivea, hellena, familijne, biletomat.pl czy king cross marcelin. posiada też doświadczenie dziennikarskie. była redaktor naczelną serwisu vollecafe.pl oraz współpracowała z portalami sportowefakty.pl, siatka.org i 66-400.pl. gajek to z wykształcenia polonistka. obecnie jest doktorantką w instytucie filologii polskiej na uniwersytecie im. adama mickiewicza w poznaniu. wykłada na wyższej szkole bankowej w poznaniu oraz w collegium da vinci. prowadzi też szkolenia z zakresu komunikacji na uniwersytecie ekonomicznym w centrum edukacji menedżerskiej. (pp).
W październiku 2018 roku w Poznaniu powstała nowa agencja, która będzie świadczyć usługi z zakresu public relations i komunikacji marketingowej – Blend PR. Jej założycielką i właścicielką jest Magdalena Gajek, która w ramach realizowanych przez agencję działań współpracuje projektowo z grafikami, producentami wideo oraz specjalistami ds. komunikacji.
Najważniejsze usługi, jakie będzie świadczyć Blend PR, to tworzenie strategii komunikacji, media relations, działania w mediach społecznościowych, content marketing, personal PR i product PR oraz komunikacja wizualna.
Agencja pracuje obecnie nad trzema projektami, ale nie informuje jeszcze, dla jakich marek prowadzi te działania.
„Szczególnie istotni są dla mnie klienci z sektora nowych technologii, sportu i turystyki, edukacji oraz beauty, bo właśnie z tymi branżami byłam najbardziej związana w swojej karierze zawodowej” – wyjaśnia założycielka Blend PR.
Magdalena Gajek ma doświadczenie w branży public relations zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Pracowała w firmach Solaris Bus & Coach i Beyond.pl oraz w agencjach Vision Consulting Group i Sport Mega Marketing. Realizowała działania dla takich marek jak Nivea, Hellena, Familijne, Biletomat.pl czy King Cross Marcelin. Posiada też doświadczenie dziennikarskie. Była redaktor naczelną serwisu vollecafe.pl oraz współpracowała z portalami sportowefakty.pl, siatka.org i 66-400.pl.
Gajek to z wykształcenia polonistka. Obecnie jest doktorantką w Instytucie Filologii Polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz w Collegium da Vinci. Prowadzi też szkolenia z zakresu komunikacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Centrum Edukacji Menedżerskiej. (pp)