Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” Pasaży Tesco nagrodzony Oscarem Świata Biznesu. pasaże tesco po raz drugi znalazły się w gronie zwycięzców konkursu international business awards – stevie awards 2017. kampania „wakacyjny festiwal atrakcji” zdobyła brązową statuetkę w kategorii „marketing campaign of the year – retail”. „wakacyjny festiwal atrakcji” to cykl letnich eventów zorganizowanych przed wybranymi pasażami tesco. celem wydarzeń było zapewnienie mieszkańcom mniejszych miast ciekawej alternatywy do spędzania urlopu w mieście. do współpracy zostały zaproszone gwiazdy, które poprowadziły warsztaty tematyczne – wśród nich znaleźli się: małgorzata rozenek-majdan, mateusz gessler, paulina krupińska, agnieszka kaczorowska, monika mrozowska. uczestnicy spotkań mogli spędzić czas w rodzinnej strefie pełnej atrakcji. „jestem dumny, że po raz kolejny nasze działania zostały nagrodzone przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej i to w dodatku z całego świata” – mówi łukasz kędzior, marketing manager w dziale zarządzania pasażami handlowymi. „nagrody takie jak stevie awards motywują nas do dalszej pracy nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów” – dodaje. international business awards są nazywane oscarami świata biznesu. w tym roku nagrody przyznano po raz czternasty. udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata – co roku zgłaszane są projekty z blisko 60 państw. nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją garden of words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń. tesco korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (red).
Pasaże Tesco po raz drugi znalazły się w gronie zwycięzców konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2017. Kampania „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” zdobyła brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.
„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” to cykl letnich eventów zorganizowanych przed wybranymi Pasażami Tesco. Celem wydarzeń było zapewnienie mieszkańcom mniejszych miast ciekawej alternatywy do spędzania urlopu w mieście. Do współpracy zostały zaproszone gwiazdy, które poprowadziły warsztaty tematyczne – wśród nich znaleźli się: Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler, Paulina Krupińska, Agnieszka Kaczorowska, Monika Mrozowska. Uczestnicy spotkań mogli spędzić czas w rodzinnej strefie pełnej atrakcji.
„Jestem dumny, że po raz kolejny nasze działania zostały nagrodzone przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej i to w dodatku z całego świata” – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. „Nagrody takie jak Stevie Awards motywują nas do dalszej pracy nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów” – dodaje.
International Business Awards są nazywane Oscarami Świata Biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz czternasty. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata – co roku zgłaszane są projekty z blisko 60 państw.
Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń.
Tesco korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (red)