Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
środa, 28 maja, 2025
Strona głównaAktualności„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” Pasaży Tesco nagrodzony Oscarem Świata Biznesu

„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” Pasaży Tesco nagrodzony Oscarem Świata Biznesu

Pasaże Tesco po raz drugi znalazły się w gronie zwycięzców konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2017. Kampania „Wakacyjny Festiwal Atrakcji” zdobyła brązową statuetkę w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.

„Wakacyjny Festiwal Atrakcji” to cykl letnich eventów  zorganizowanych przed wybranymi Pasażami Tesco. Celem wydarzeń było zapewnienie mieszkańcom mniejszych miast ciekawej alternatywy do spędzania urlopu w mieście. Do współpracy zostały zaproszone gwiazdy, które poprowadziły warsztaty tematyczne – wśród nich znaleźli się: Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler, Paulina Krupińska, Agnieszka Kaczorowska, Monika Mrozowska. Uczestnicy spotkań mogli spędzić czas w rodzinnej strefie pełnej atrakcji.

„Jestem dumny, że po raz kolejny nasze działania zostały nagrodzone przez ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej i to w dodatku z całego świata” – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi. „Nagrody takie jak Stevie Awards motywują nas do dalszej pracy nad dopasowywaniem strategii do oczekiwań naszych klientów” – dodaje.

International Business Awards są nazywane Oscarami Świata Biznesu. W tym roku nagrody przyznano po raz czternasty. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji z całego świata – co roku zgłaszane są projekty z blisko 60 państw.

Nagrodzony projekt powstał we współpracy z agencją Garden of Words, która odpowiadała za przygotowanie oraz koordynację wydarzeń.

Tesco korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj