Sieć sklepów spożywczych Netto przekazała w październiku 2019 roku budżet PR-owy agencji Walk PR. Odpowiada ona za brand PR, komunikację korporacyjną oraz działania z zakresu employer brandingu i CSR-u.
Klienta obsługuje Karolina Remiszewska, która dołączyła do agencji w listopadzie 2019 roku i objęła nowo utworzone stanowisko Account Managera. Do Walk PR przeszła z firmy Twożywo, wcześniej pracowała m.in. w Havas PR Warsaw i Marketing & Communications Consultants. W branży komunikacji od niemal dziewięciu lat, zajmowała się w swojej karierze PR-em, edukacją i CSR-em, mediami społecznościowymi oraz influencer i content marketingiem na rynku polskim, słowackim, łotewskim. Inicjowała, planowała i realizowała działania m.in. dla marek Dulux, Douglas, Velvet, Bunge/ZT Kruszwica, Grupa RASP Onet czy Drogerie Natura.
Walk PR pozyskała Netto w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Dotychczas za obsługę PR-u Netto odpowiadała agencja Hill+Knowlton Strategies Poland. (mp)