Z początkiem kwietnia 2021 roku Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska weszły do zarządu Walk PR. Wraz z Agnieszką Bacińską, która pozostaje CEO agencji, będą odpowiadać za rozwój firmy w obszarach corporate PR oraz brand PR.
Anna Borowiec-Góra z Walk PR jest związana od marca 2017 roku, kiedy to objęła w agencji stanowisko Senior Account Managera. Powierzono jej wówczas działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i kierowanie zespołem zajmującym się obsługą klientów z branży finansowej. Borowiec-Góra ma ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Przed dołączeniem do Walk PR przez sześć lat pracowała w MSLGROUP jako Head of Financial&Professional Services Dep. Była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz tworzenie i realizację strategii komunikacji, zajmowała się także komunikacją kryzysową, projektami badawczymi i organizacją eventów. Wcześniej, przez pięć lat, była związana z Bankiem Millenium, gdzie kierowała zespołem komunikacji produktowej. W swojej karierze współpracowała z takimi markami jak: BIK/BIG, BlueMedia, Credit Suisse, Eurobank, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Infor.pl, ING Bank Śląski, mBank, Money Makers, PZU, TU Europa, Yareal, E.Wedel, Empik, Vision Express.
Anna Borowiec-Góra
Kinga Strawińska w Walk PR pracuje od początku 2019 roku, wówczas dołączyła do agencji na stanowisko PR Group Account Directora. Jest strategiczną doradczynią w zakresie komunikacji produktowej, odpowiada za rozbudowę portfolio klientów i usług agencji. Wcześniej pracowała w Coty Luxury z siedzibą w Paryżu, gdzie odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty. Doświadczenie zdobywała też w agencji Talk Global w Londynie oraz w Procter&Gamble w Genewie. Zajmowała się planowaniem i realizacją ponad 40 globalnych eventów, podczas których współpracowała z markami takimi jak Dolce&Gabbana Beauty, Burberry Beauty, Gucci Bueaty, Escada Fragrances, Alexander McQueen Fragrances czy Max Factor. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Moderatorka Design Thinking, ambasadorka Walk PR do programu United Nations Global Compact „Równe szanse w biznesie”.
Kinga Strawińska
Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, swoją funkcję pełni od 2017 roku. Z Grupą Walk jest związana natomiast od 2008 roku. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego. Z wykształcenia jest językoznawczynią i kulturoznawczynią. Bacińska to także jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze, ekspertka See&Say i członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact, moderatorka Design Thinking.
Agnieszka Bacińska
„Z Anną Borowiec-Góra i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu. Celem Walk PR, jako członka United Nations Global Compact, pozostaje zrównoważony rozwój w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG)” – komentuje Agnieszka Bacińska.
Poprzednio w zarządzie Walk PR poza Bacińską zasiadali Przemek Staniszewski i Joanna Jędrasik, którzy wystąpili z zarządu. (mb)