środa, 14 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościWarka przechodzi rebranding i zmienia sposób komunikacji

Warka przechodzi rebranding i zmienia sposób komunikacji

Warka postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Pod koniec kwietnia 2025 roku marka poinformowała o zmianach w platformie komunikacyjnej oraz odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Nowy format kreatywny zachęca do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich.

Najnowsza odsłona komunikacji Warki i towarzysząca jej wprowadzeniu kampania osnute są wokół opowieści o grupie rycerzy i ich przygodach. Jak wyjaśnia marka, nowa platforma powstała bowiem po to, by „uczcić bohaterów codzienności”, którzy stawiają czoła codziennym wyzwaniom – „bo przecież każdy z nas toczy dziś swoje bitwy”. „Nasi konsumenci to tacy współcześni rycerze, którzy każdego dnia dzielnie walczą o to, by ich bliscy czuli się bezpiecznie i dobrze. Doceniamy naszych bohaterów, ale też przypominamy, że warto czasami zrzucić tę ciężką zbroję i znaleźć chwilę wytchnienia najlepiej w swoim gronie” – wyjaśnia Anna Owczarska, Marketing Managerka marki Warka.

W ramach akcji powstał spot. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski oraz Maciej Pesta.

Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej. Punktem centralnym nowego logo jest tarcza Warki.

Odświeżona identyfikacja wizualna ma łączyć tradycję piwowarską ze współczesnym designem. Osią tej zmiany jest tarcza – symbol inspirowany średniowieczną heraldyką oraz współczesnymi emblematami klubów sportowych. Jak podkreśla marka, tarcza Warki oznacza „siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności – wartości bliskie marce oraz jej konsumentom”. „Wprowadzony symbol tarczy wzmacnia też zasoby marki, pozwala uspójnić całe portfolio i komunikację Warki we wszystkich punktach styku z konsumentami” – dodaje Marta Kuropatwińska, dyrektorka marketingu ds. mainstream portfolio.

Kampania towarzysząca wprowadzonym zmianom prowadzona będzie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

Nową identyfikację wizualną Warki stworzyła agencja Touchideas. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania w digitalu i mediach społecznościowych – agencja TWIN. Kampanie dla Warki planuje dom mediowy Starcom, a działaniami PR zajmuje się agencja HOPE. Spoty wyreżyserował Maciek Kowalczuk, autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a wyprodukowane zostały przez Michała Cichomskiego z Opus Film. Za postprodukcję obrazu odpowiada studio RIO de Post, za udźwiękowienie studio Głośno. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj