Warsaw Business Journal w najnowszym numerze publikuje obszerny dodatek poświęcony public relations zatytułowany PR in Poland. Oprócz artykułów, rozważań na temat działań branży public relations w poszczególnych sektorach i rozmów ze specjalistami, na łamach tygodnika pojawił się także Ranking Agencji PR w Polsce według The Book of Lists. Spis ten gromadzi ponad 2000 firm, w tym agencji PR-owskich. 40 z nich przedstawia szczegółowo. Sam ranking firm PR, na którym znalazło się 17 agencji, uwzględnia przychód z działań PR, wszechstronność i jakość świadczonych usług, takich jak: monitoring mediów, kontakty z mediami, komunikację w przedsiębiorstwie, relacje z inwestorami, organizację eventów, postępowanie w sytuacjach kryzysowych, komunikację wewnętrzna, public affairs, lobbing. Raport w ocenie bierze także pod uwagę specjalizowanie się agencji PR, kataloguje wybranych klientów, podaje liczbę pracowników przychód i udziały. W pierwszej piątce rankingu znalazły się Sigma International (Poland) Ltd., GGK Public Relations, Partner of Promotion, Profile, Multi Communications.