środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWarszawa buduje swoją markę od nowa

Warszawa buduje swoją markę od nowa

Stołeczne Centrum Komunikacji Społecznej ogłosiło przetarg na „partycypacyjne ustalenie tożsamości miasta, jako podstawy do budowania marki Warszawa”.

Zwycięzca zamówienia będzie odpowiedzialny za „stworzenie planu pracy z interesariuszami marki oraz Public Relations w celu dookreślenia wizji marki, jej tożsamości, wartości kluczowych i uzupełniających oraz nowej narracji” jak również przygotowanie projektu crowdsourcingowego.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 października. Przy ich ocenie pod uwagę będą brane: cena i metodyka działania crowdsourcingowego (po 50 proc. pkt). (ks)

Ogłoszenie o przetargu

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj