Spośród zgłoszonych narzędzi kampanii wyborczej, jury wybrało 10 najlepszych. Warszawska Grupa Doradców PR zaprezentowała ranking nieszablonowych narzędzi marketingu politycznego:
1. Spot Bartosza Gutka – kandydata na burmistrza Modliborzyc
2. Personalna mapa kandydatów na radnych – Komitet Wyborczy Wyborców Mariusza Andrukiewicza, Cieszyn
3. Nieszablonowe billboardy Pana Tomasza Treli – kandydata na prezydenta Łodzi
4. Inauguracja kampanii wyborczej – KWW Pszczyńskie Porozumienie Samorządowe
5. Żołędziowa kawa od Pani Heleny Rudzis-Gruchały – kandydatki na wójta Dygowa
6. Spot wyborczy Pana Mirosława Siurnika – kandydata na burmistrza Białobrzegów
7. Strona internetowa Agnieszki Korajczyk-Szyperskiej – kandydatki na burmistrza Gostynina
8. Profil na FB: Artur Kustosz – kandydat do Pady Powiatu Miechowskiego
9. Spot wyborczy Tomasza Ciszewicza – Kandydata na Burmistrza Słubic
10. Kampania Aleksandra Miszalskiego – kandydata do Rady Miasta Krakowa