czwartek, 17 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWarsztaty przed kamerą

Warsztaty przed kamerą

W najnowszym magazynie Brief Bogdan Szczesiak, doradca w sprawch marketingu medialnego i PR, daje kilka wskazówek jak współpracować z telewizyjnymi dziennikarzami. „Dziennikarz (…) jest zainteresowany szybkim i sprawnym nakręceniem krótkiej, dobrej, mięsistej i obrazowej »setki«, z naszej kilkuzdaniowej wypowiedzi może użyć od kilku do kilkunastu sekund – i mamy przepis na idealną współpracę z dziennikarzem telewizyjnym. Parę efektownych zdań i mamy gwarancję, że dziennikarz wprowadzi nasz telefon do swojego podręcznego notatnika” – tłumaczy Szczesiak. Autor artykułu przypomina także, że dziennikarz potrzebuje PR-owców, a ich główną bronią powinna być znajomość tematu. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj