wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWartości firmy zbadane

Wartości firmy zbadane

W grudniu zakończono internetowe badanie wśród specjalistów ds. marketingu zrealizowane w ramach programu „Wartości dla biznesu”. Jego wyniki wskazują, że 97,4 proc. specjalistów zajmujących się marketingiem uznaje zestaw firmowych wartości za cenną pomoc w podejmowaniu decyzji marketingowych i planowaniu działań PR.
Badanie pokazało też, że określenie i komunikowanie firmowych wartości może pomóc podnieść konkurencyjność firmy. Aż 75,6 proc. specjalistów biorących udział w badaniu potwierdziło przy tym, że konkurencyjność można wzmocnić przez odwołania do uniwersalnych, uznanych społecznie wartości. Część z nich – 13,7% ogółu respondentów – twierdzi, że odwołania do wartości uniwersalnych mogą być nawet ważniejsze niż podkreślanie wartości wprost odnoszących się do potencjalnych źródeł przewagi rynkowej.
Mimo, że badani są przekonani o potrzebie definiowania zestawów firmowych wartości, 75,7 proc. z nich przyznaje jednocześnie, że pracuje nad nimi dużo rzadziej niż podczas tworzenia strategii komunikacji marek.
Badanie było zrealizowane w dniach 12-31 grudnia 2006 r. w formie internetowej ankiety. Do udziału w badaniu twórcy programu „Wartości dla biznesu” zaprosili wszystkie osoby zajmujące się komunikacją marketingową, PR lub reklamą. Łącznie wzięło w nim udział 889 osób. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj