Na portalu gazeta.pl pojawiła się informacja o niecodziennym sposobie promocji jednego z osiedli mieszkaniowych w Szczecinie. Plakat promujący inwestycję przedstawia parę leżącą w białej pościeli, na której widnieje napis „Nawet po 3 piwach dojdziesz w 10 minut” z dopiskiem „Osiedle Pionierów. Zielono i blisko”.
Jakub Ziębka, autor artykułu pisze, że pomysł ten wzbudza wiele kontrowersji wśród mieszkańców miasta, bo plakaty promujące osiedle porozwieszane są w toaletach szczecińskich klubów. Natomiast władze spółki deweloperskiej, do której nalezą mieszkania zaznacza, że reklama jest przeznaczona dla młodych, aktywnych zawodowo ludzi, którzy imprezują w lokalach w centrum miasta. Prezes spółki, Waldemar Ślęczka dodaje również, że reklama nie łamie norm obyczajowych i nie wykracza poza styl akceptowany przez kulturę masową, a jej celem było zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na atrakcyjną lokalizację mieszkań. (mk)
Czytaj więcej