Jesienią 2024 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią, w której promują swoją poszerzoną ofertę, zachęcając do odkrywania nowych kierunków. Przewoźnik poszerzył swoją ofertę o dziewięć destynacji.
Kampania linii lotniczych „Ważne z kim, ciekawe dokąd” ma zachęcać podróżujących do odkrywania nowych miejsc tej jesieni. Hasło tegorocznej odsłony nawiązuje do kampanii wizerunkowej z 2023 roku „Ważne, z kim podróżujesz”.
Wśród promowanych w tej odsłonie kierunków znalazły się Taszkent, Ateny, Rijad, Oradea, Lyon, Larnaka, Teneryfa, Innsbruck oraz Lizbona.
„Chcemy, by marka LOT była mostem, który łączy pasażerów z nowymi, fascynującymi miejscami, inspirując ich do odkrywania świata. Wiemy, jak ważne w każdej podróży jest to, z kim podróżujesz, ale również jesteśmy ciekawi, dokąd nasi pasażerowie wyruszą w kolejną podróż marzeń” – przekazała Ewa Lampart, dyrektorka marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Działania promujące jesienną odsłonę kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd” prowadzone są w kanałach social media przewoźnika, a ponadto w kinie, radiu, prasie oraz w digitalu.
W ramach inicjatywy przewidziano także akcje specjalne – w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze. (kn)