Edyta Dobrowolska została specjalistą ds. PR w firmie odzieżowej Caterina. Jednocześnie został w niej zatrudniony specjalista ds. e-PR-u. Dobrowolska na stanowisku zastąpiła Żanetę Regel. W Caterinie odpowiada m.in. za realizację działań PR, kształtowanie wizerunku firmy, wsparcie działań marketingowych oraz relacje biznesowe. Z TVN-em, w którym pracowała blisko pięć lat, rozstała się w kwietniu zeszłego roku. Zanim rozpoczęła pracę w Caterinie, zajmowała się realizacją pojedynczych projektów.
Specjalistą ds. e-PR-u w Caterinie został natomiast Jakub Jóźwicki, dziennikarz, bloger, PR manager oraz CSR manager. To nowe stanowisko w firmie. Dotychczas związany był z public relations segmentu dóbr luksusowych. Od początku zeszłego roku jest rzecznikiem prasowym fundacji „Niezapominajka” oraz PR managerem w Felicjańska Media, gdzie oprócz działań wizerunkowych zarządza społeczną odpowiedzialnością biznesu. Oprócz tego Jóźwicki zajmował się PR dla IT, telekomunikacji oraz kultury. Jest byłym menadżerem muzycznym i wydawcą pism kulturalnych. Z mediami związany od przeszło dziesięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w mediach regionalnych. Ostatnio związany był z serwisem gazeta.pl, gdzie był sekretarzem redakcji jednego z serwisów. Od lipca br wspiera Caterinę w działaniach internetowych oraz odpowiada za kształtowanie wizerunku firmy w sieci. (kk)