niedziela, 29 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzenia„We Are The Champions”. Finał 18. edycji Superbrands Polska za nami

„We Are The Champions”. Finał 18. edycji Superbrands Polska za nami

Uroczysta gala finałowa, zorganizowana pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy Rafała Trzaskowskiego, która odbyła się 26 listopada 2024 roku zwieńczyła 18. polską edycję Superbrands. Nagrodę Honorową, przyznawaną za zasługi dla promocji Polski w świecie, otrzymała Iga Świątek. Przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów, odebrali statuetki.

Badanie, na podstawie którego wyłonione zostały marki-laureatki, zostało zrealizowane na początku roku przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Grupa 3,5 tysiąca respondentów, w oparciu o definicję Superbrand, poddała weryfikacji 3 tysiące marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wyniki zostały następnie skonfrontowane z opinią Rady Marek – stałego 40-osobowego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i badań rynku. O przyznaniu tytułu Superbrands zadecydowały ich połączone głosy.

Marki biznesowe wybrali eksperci branżowi Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców – oceniając ich działalność w ramach czterech obszarów: jakości produktów lub usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Tegoroczna edycja konkursu odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”.

„Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych: są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce. I dodaje: „ Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi. Ustanawiają branżowe standardy, inwestują w pozytywne relacje, szanują zespoły pracownicze, systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko. To świadczy o ich mistrzostwie”.

W gronie tegorocznych laureatów znalazły się:

AMS, Apart, Biovital, Bracia Sadownicy, Cisowianka, DPD, Dolina Noteci, Dziennik Gazeta Prawna, EMKA, Eneris, Felix, Forbes, Gazeta.pl, GPD, Hala Koszyki, Itaka, Katrin, Kaufland, Newsweek, Onet, PKO Faktoring, Plusssz, Przysnacki, Rio Mare, Rossmann, RTV EURO AGD, T-Mobile, Thermomix, Tork, Wiśniowski, Velvet, Vizir oraz Volkswagen Financial Services.

Historie ich sukcesu, a także artykuły eksperckie, nawiązujące do najważniejszych trendów
w branży, można przeczytać w Albumie Superbrands, którego premiera towarzyszyła Gali.

Jak co roku Rada Marek zadecydowała także o przyznaniu Nagrody Honorowej Superbrands za szczególne zasługi dla promowania marki „Polska” w świecie. Tym razem statuetka trafiła w ręce Igi Światek.

W laudacji, przygotowanej przez Agnieszkę Radwańską, czytamy: „Miarą mistrzostwa jest nie tylko zwycięstwo. Mistrzostwo to inspirowanie innych do tego, żeby podejmowali wysiłek, nie ustawali w dążeniach i przekraczali siebie w pogoni za marzeniami. Ciężka praca i wdzięczność dla tych, którzy towarzyszą w drodze na szczyt. Tak w marketingu, jak i w sporcie, mistrzostwo jest zobowiązaniem (…). Iga Świątek jest prawdziwą Mistrzynią, która dostarcza milionom fanów tenisa na całym świecie pozytywnych sportowych emocji, oraz pełną determinacji, odwagi i – mimo młodego wieku – życiowej mądrości osobą, inspirującą innych do działania”.

W poprzednich latach laureatami Nagrody Honorowej zostali m.in. Janina Ochojska,
prof. Krzysztof Penderecki, Jurek Owsiak i WOŚP, Robert Lewandowski  czy prof. Jerzy Buzek.

Galę finałową poprowadzili Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości, zebranych
w hotelu Sheraton, wystąpiła Anna Iwanek.

PRoto.pl jest patronem medialnym projektu.

Partnerzy strategiczni: AMS, ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, KinAds, Konfederacja Lewiatan

Partner Instytucjonalny: IAA

Partner logistyczny: DPD

Partner wspierający: Dragon Rouge

Partnerzy medialni: Dziennik Gazeta Prawna, Forbes, Forbes Women, Gazeta.pl, Instytut Monitorowania Mediów, Marketer +, Marketing przy Kawie, Newsweek, Onet, OOH Magazine, Think Tank

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj