niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWeber Shandwick agencją PR roku 2015 według The Holmes Report

Weber Shandwick agencją PR roku 2015 według The Holmes Report

Weber Shandwick otrzymała tytuł Global PR Agency of the Year przyznawany przez The Holmes Report. To drugie z kolei takie wyróżnienie dla tej agencji i czwarte w sumie.

Weber Shandwick wyprzedziłą czterech innych finalistów: agencje Cohn & Wolfe, Edelman, FleishmanHillard i Ogilvy PR.

Jak czytamy w uzasadnieniu, „porównując Weber Shandwick z innymi liderami tego rynku, trudno wskazać na jakiekolwiek słabości w działaniach tej agencji na rynku marketingu konsumenckiego, reputacji korporacyjnej, public affairs czy sektora farmaceutycznego, a także w kulturze uczciwej współpracy, widocznej w różnych dziedzinach i miejscach na całym świecie”. Zdaniem jury Weber Shandwick jak żadna inna agencja jest bliska bycia kompletną agencją PR XXI wieku.

W kategorii Consumer PR zwyciężyło M Booth, a w kategorii Corporate PR – Sloane & Company. Tytuł najbardziej kreatywnej agencji roku otrzymała Trigger, natomiast w kategorii Digital wygrał Edelman. W kategorii Financial Agency zwyciężyło Adfactors, a agencją roku w dziedzinie Healthcare zostało GCI Health. Tytuł Public Affairs Agency of the Year trafił do Hanover Communications, a w kategorii Technology wybrano Text 100. W kategorii New Agency agencją roku 2015 zostało SPAG Asia.

Laureaci wybierani są przez The Holmes Report na podstawie badania, w którym analizowanych jest ponad 400 agencji z całego świata. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj