Weber Shandwick otrzymała tytuł Global PR Agency of the Year przyznawany przez The Holmes Report. To drugie z kolei takie wyróżnienie dla tej agencji i czwarte w sumie.
Weber Shandwick wyprzedziłą czterech innych finalistów: agencje Cohn & Wolfe, Edelman, FleishmanHillard i Ogilvy PR.
Jak czytamy w uzasadnieniu, „porównując Weber Shandwick z innymi liderami tego rynku, trudno wskazać na jakiekolwiek słabości w działaniach tej agencji na rynku marketingu konsumenckiego, reputacji korporacyjnej, public affairs czy sektora farmaceutycznego, a także w kulturze uczciwej współpracy, widocznej w różnych dziedzinach i miejscach na całym świecie”. Zdaniem jury Weber Shandwick jak żadna inna agencja jest bliska bycia kompletną agencją PR XXI wieku.
W kategorii Consumer PR zwyciężyło M Booth, a w kategorii Corporate PR – Sloane & Company. Tytuł najbardziej kreatywnej agencji roku otrzymała Trigger, natomiast w kategorii Digital wygrał Edelman. W kategorii Financial Agency zwyciężyło Adfactors, a agencją roku w dziedzinie Healthcare zostało GCI Health. Tytuł Public Affairs Agency of the Year trafił do Hanover Communications, a w kategorii Technology wybrano Text 100. W kategorii New Agency agencją roku 2015 zostało SPAG Asia.
Laureaci wybierani są przez The Holmes Report na podstawie badania, w którym analizowanych jest ponad 400 agencji z całego świata. (mb)