W czerwcu 2024 roku Weber Shandwick rozpoczęło współpracę z Agencją Inwestycji i Turystyki Rygi. Działania mają na celu promocję stolicy Łotwy jako atrakcyjnego celu turystycznego dla Polaków.
Weber Shandwick Poland powierzono przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii promującej Rygę jako idealne miejsca na kilkudniowy wypad dla polskich turystów. Akcja ma na celu zarówno zwiększenie liczby turystów odwiedzających to miasto, jak i budowanie świadomości na temat unikalnych atrakcji, które oferuje Ryga.
Agencja PR odpowiada m.in. za przeprowadzenie badań społecznych weryfikujących potrzeby i oczekiwania polskiego turysty wobec wyjazdu na city break do innego kraju, a także wiedzę Polaków na temat Rygi.
Weber Shandwick zapewni Agencji Inwestycji i Turystyki Rygi całościowe wsparcie w prowadzeniu biura prasowego, relacji z mediami, współprac z influencerami. Będzie też rekomendować dodatkowe, niestandardowe działania.
Z ramienia firmy PR projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR, oraz Oliwia Gissel, Senior Account Executive. Weber Shandwick zostało zaproszone do złożenia oferty na obsługę projektu dla Rygi przez agencję z Łotwy Vīlands Associates, która w 2023 wygrała prasolowy przetarg organizowany przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi i pełni obecnie funkcję hubu na Polskę.
Umowę podpisano do końca 2024 roku. (mb)