Instytut Lokalnego Biznesu w ramach drugiej edycji Konkursu Gepardy Biznesu wyróżnił agencję Weber Shandwick spośród ponad 2,7 tys. średnich przedsiębiorstw województwa mazowieckiego za wzrost wartości rynkowej w okresie od 31.03.2006 do 31.03.2008 r. o 351 procent. Tym samym agencja zyskała miano Geparda Biznesu 2008.
Wyniki finansowe agencji zweryfikowała Wywiadownia Gospodarcza InfoCredit. Weber Shandwick – jak zapewnia Andrzej Godewski, partner zarządzający w firmie – jest jedyną agencją public relations wyróżnioną tym tytułem w tegorocznej edycji rankingu.
Ocenie poddano firmy, które w latach 2005-2007 miały obroty powyżej 1 mln zł oraz nie zanotowały strat w zysku netto.
Firmy musiały też składać sprawozdania finansowe według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.
Czytaj więcej o samym konkursie. (kk)