W marcu 2017 roku na rynku czeskim rozpoczęła się kampania edukacyjna producenta opon – firmy Michelin, która ma przypominać kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Polski zespół agencji Weber Shandwick odpowiada za koordynację wszystkich działań i komunikację kampanii. Adaptacją kreacji reklamowych i strony internetowej zajmuje się natomiast McCANN & MRM.
Akcja edukacyjna Michelin „Tlak pod kontrolou” prowadzona w tym roku w Czechach jest adaptacją kampanii „Ciśnienie pod kontrolą”, którą zrealizowano w ubiegłym roku na polskim rynku. Za opracowanie strategii, stworzenie strony www, kreację, prowadzenie komunikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz współpracę z blogerami w przypadku zeszłorocznej kampanii również odpowiadały agencje należące do struktury McCANN.
Michelin Polska od lutego 2016 roku współpracuje z agencją Weber Shandwick w zakresie relacji z mediami i projektów w mediach społecznościowych. Kampania prowadzona w Czechach jest działaniem projektowym i stanowi rozszerzenie regularnej współpracy. Po stronie agencji za projekt odpowiada Aleksandra Majchrzak, Account Manager.
Michelin, Weber Shandwick i McCANN korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)