Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Weber Shandwick wspiera pro bono Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. weber shandwick w ramach działań pro bono wspiera fundację dajemy dzieciom siłę. agencja prowadzi działania komunikacyjne w zakresie standardów ochrony dzieci. weber shandwick zapewnia organizacji wsparcie w promowaniu oraz wprowadzaniu standardów ochrony dzieci, które mają przyczynić się do tworzenia bezpiecznego i przyjaznego środowiska dla najmłodszych. prowadzone szerokie działania komunikacyjne mają na celu edukację i podnoszenie świadomości na temat ochrony dzieci w różnych aspektach ich życia. jak przekazuje agencja, w lipcu 2023 roku została przyjęta nowelizacja kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw, co zwiększyło ochronę dzieci przed przemocą w polsce. „standardy ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą, która weszła w życie 15 lutego 2024 r., nakładają na każdy podmiot, którego działalność w jakimkolwiek stopniu wiąże się z pracą z dziećmi albo w którym przebywają dzieci, obowiązek przygotowania i wprowadzenia jasnych zapisów dotyczących rozpoznawania symptomów krzywdzenia dziecka, zasad reagowania w przypadku podejrzenia jego krzywdzenia, regulacji bezpiecznych relacji między personelem a dziećmi, a także określających sposób ewaluacji tych rozwiązań. dodatkowo, obowiązkowe są szkolenia dla personelu oraz weryfikacja w rejestrach karnych niekaralności swoich pracowników i współpracowników. wszystkie podmioty (w tym jednoosobowe działalności gospodarcze), których dotyczy znowelizowana ustawa mają czas do 15 sierpnia br. na wdrożenie procedur, a za ich brak grozi nałożenie kary” – wyjaśniono w komunikacie prasowym. od połowy kwietnia 2024 roku weber shandwick zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną w zakresie standardów ochrony dzieci, obejmującą strategię komunikacji oraz działania media i influencer relations. agencja zapewnia także wsparcie działań w mediach społecznościowych oraz rekomendację dodatkowych aktywności. po stronie agencji projekt prowadzą irena sękal, director, healthcare & consumer pr, oraz małgorzata staruch, senior pr manager. informację o współpracy podano na początku lipca 2024 roku, a umowę podpisano do końca roku. (mb).
Weber Shandwick w ramach działań pro bono wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Agencja prowadzi działania komunikacyjne w zakresie standardów ochrony dzieci.
Weber Shandwick zapewnia organizacji wsparcie w promowaniu oraz wprowadzaniu standardów ochrony dzieci, które mają przyczynić się do tworzenia bezpiecznego i przyjaznego środowiska dla najmłodszych. Prowadzone szerokie działania komunikacyjne mają na celu edukację i podnoszenie świadomości na temat ochrony dzieci w różnych aspektach ich życia.
Jak przekazuje agencja, w lipcu 2023 roku została przyjęta nowelizacja kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw, co zwiększyło ochronę dzieci przed przemocą w Polsce. „Standardy ochrony małoletnich, zgodnie z ustawą, która weszła w życie 15 lutego 2024 r., nakładają na każdy podmiot, którego działalność w jakimkolwiek stopniu wiąże się z pracą z dziećmi albo w którym przebywają dzieci, obowiązek przygotowania i wprowadzenia jasnych zapisów dotyczących rozpoznawania symptomów krzywdzenia dziecka, zasad reagowania w przypadku podejrzenia jego krzywdzenia, regulacji bezpiecznych relacji między personelem a dziećmi, a także określających sposób ewaluacji tych rozwiązań. Dodatkowo, obowiązkowe są szkolenia dla personelu oraz weryfikacja w rejestrach karnych niekaralności swoich pracowników i współpracowników. Wszystkie podmioty (w tym jednoosobowe działalności gospodarcze), których dotyczy znowelizowana ustawa mają czas do 15 sierpnia br. na wdrożenie procedur, a za ich brak grozi nałożenie kary” – wyjaśniono w komunikacie prasowym.
Od połowy kwietnia 2024 roku Weber Shandwick zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną w zakresie standardów ochrony dzieci, obejmującą strategię komunikacji oraz działania media i influencer relations. Agencja zapewnia także wsparcie działań w mediach społecznościowych oraz rekomendację dodatkowych aktywności.
Po stronie agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR, oraz Małgorzata Staruch, Senior PR Manager. Informację o współpracy podano na początku lipca 2024 roku, a umowę podpisano do końca roku. (mb)