sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWedel chce przyciągnąć młodych. Zmienia szatę graficzną i odświeża logo

Wedel chce przyciągnąć młodych. Zmienia szatę graficzną i odświeża logo

Wedel wprowadza nową platformę komunikacyjną, zmienia szatę graficzną opakowań oraz odświeża logo. Te działania mają przyciągnąć młodszych konsumentów. Marka chce bowiem kojarzyć się z nowoczesnością.

W kampaniach reklamowych pojawi się postać Wargorra – „władcy z kosmosu, który przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości i odnajduje ją w czekoladzie Wedla”.  

Marka zdecydowała się także na unowocześnienie i uspójnienie szaty graficznej opakowań. Zmieni się zarówno ich materiał, jak i grafika, która się na nich pojawia. Na nowych opakowaniach pojawi się również odświeżony logotyp. Nadal będzie to podpis jednego z założycieli firmy, Emila Wedla. Powiększona zostanie natomiast data powstania marki – rok 1851.

Repozycjonowanie ma na celu zainteresowanie marką młodszych konsumentów. Jak podkreśla producent czekolady w komunikacie prasowym, jest to bowiem grupa, dla której wizerunek jest bardzo ważny.

Źródło: wedel.pl

Wedel od września 2010 roku jest częścią japońskiej Grupy LOTTE. Działania PR dla marki prowadzi agencja 24/7 Communication. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj