poniedziałek, 16 września, 2024

Wedel wybrał dwie agencje

E.Wedel rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne. Od lipca 2024 roku producent słodyczy będzie współpracować z dwiema agencjami: 24/7Communication i SEC Newgate.

24/7Communication powierzono doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla, a także nowej inicjatywy marki – Fabryki Czekolady E.Wedel. Z ramienia agencji realizacją działań dla tego klienta zajmie się zespół Magdaleny Pawłowskiej, Account Managerki.

SEC Newgate Group będzie natomiast wspierać firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ESG. Za realizację działań po stronie agencji będzie odpowiadał zespół Anny Parysz, Managing Partner.

Jak wyjaśnia marka, tak zaplanowana współpraca ma doprowadzić do „synergii, która harmonijnie połączy komunikację brandową, działania związane z Fabryką Czekolady E.Wedel oraz strategię korporacyjną i ESG”. Agencje mają wspólnie zadbać o spójną i efektywną komunikację wszystkich obszarów działalności firmy, wzmocnienie jej pozycji na rynku i wyeksponowanie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. 

24/7Communication współpracowało już z firmą Wedel w przeszłości. Ostatnio, od 2018 roku, producenta słodyczy obsługiwało Walk PR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj