W jaki sposób employer branding zmienia się w Polsce? Czy polscy pracodawcy dotrzymują kroku światowym liderom? Jakie wyzwania stoją przed polskimi firmami? Wspólnie z organizatorem konferencji Employer Branding Management Summit 2014 zapraszamy wszystkich pracodawców do udziału w III edycji badania!
Wyniki badania zostaną, po raz pierwszy, zaprezentowane publicznie podczas konferencji Employer Branding Management Summit 2014, która odbędzie się 27 maja 2014 roku w Warszawie.
Wśród uczestników badania organizator spotkania rozlosuje 5 książek biznesowych wydawnictwa Harvard Business Review oraz 10 eleganckich notesów.
Wypełnienie ankiety zajmuje około 7-10 minut. Wszystkie odpowiedzi są poufne, a zebrane informacje posłużą jedynie do analizy trendów i opinii ankietowanych. Wszyscy chętni, którzy zadeklarują taką chęć, otrzymają kopię raportu.
Konferencja Employer Branding Management Summit od trzech lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mają szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Podczas spotkania wręczone zostaną nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014.
Drugim, równie ważnym wydarzeniem będzie ogłoszenie wyników Polish trendence graduate barometer 2014 oraz wręczenie statuetek dla najlepszych pracodawców.
Więcej informacji na temat konferencji
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.