wtorek, 8 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataWhatsApp ulepsza bezpośrednie wiadomości promocyjne

WhatsApp ulepsza bezpośrednie wiadomości promocyjne

Meta postanowiła wprowadzić na WhatsAppa nowe rozwiązania, które mają pomóc firmom w angażowaniu potencjalnych klientów. Firma dodała m.in. „rozsyłanie”, dzięki któremu marki będą mogły płatnie promować swoje oferty wśród osób, które wcześniej wchodziły z nimi w interakcje – podaje socialmediatoday.com.

Jak czytamy, już wkrótce firmy będą mogły przesyłać przekazy promocyjne do osób, które miały z nimi kontakt w przeszłości, nawet pomimo zwykłych ograniczeń dotyczących wiadomości biznesowych stosowanych przez Metę.

Użytkownicy będą mieli możliwość rezygnacji z otrzymywania ofert bezpośrednio z wiadomości lub przez oznaczenie, że nie są zainteresowani danym przekazem. Meta ma natomiast na bieżąco monitorować te odpowiedzi i oceniać treść wiadomości, które otrzymują wysoką liczbę oznaczeń „nie jestem zainteresowany”. Firma chce upewnić się bowiem, że marki wysyłają „wysokiej jakości, angażujące i istotne treści marketingowe” – dowiadujemy się.

Meta wprowadza też limity na liczbę wiadomości reklamowych, którą dana osoba może otrzymać jednego dnia. Zgodnie z wyjaśnieniami firmy, jej celem jest sprawienie, „aby wiadomości od marek były pomocne i oczekiwane”. Limit wiadomości marketingowych może też pomóc zminimalizować przeładowanie skrzynki odbiorczej. (ao)

Źródło: socialmediatoday.com, WhatsApp Adds New Ways for Businesses to Send Promotional Dms, Andrew Hutchinson, 3.04.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj