4 września 2024 roku Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych (CKPŚ) ogłosiło przetarg na realizację działań promocyjnych dla Punktu dla Przyrody.
Zamówienie jest podzielone na trzy części. Wykonawcy mogą składać oferty na każdą z nich.
Pierwsza część obejmuje marketing treści i publikację artykułów. Wybrany wykonawca będzie odpowiedzialny za opublikowanie artykułów natywnych w internetowych portalach informacyjnych oraz napisanie i opublikowanie artykułów informacyjno-promocyjnych w serwisach internetowych samorządów.
CKPŚ wymaga doświadczenia w przygotowywaniu artykułów natywnych lub sponsorowanych o tematyce społecznej, gospodarczej, biznesowej, przyrodniczej lub dotyczącej działalności administracji publicznej lub funduszy europejskich, które zostały opublikowane w internetowych portalach informacyjnych. Podmiot ten powinien także skierować do realizacji zamówienia autora artykułów oraz specjalistę ds. zakupu mediów.
Druga część dotyczy działań związanych z wideoblogiem.
CKPŚ od wykonawcy tej części wymaga doświadczenia w realizacji usług polegających na opracowaniu koncepcji, napisaniu scenariusza, realizacji zdjęć, produkcji i postprodukcji. Zgodnie z wymaganiami podmiot powinien skierować do realizacji zamówienia scenarzystę, reżysera, operatora kamery, dźwiękowca i montażystę.
Trzecia część obejmuje spoty promocyjne i kampanię w internecie. Do zadań wybranego wykonawcy będą należały przygotowanie spotów promocyjnych, przygotowanie, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych oraz przygotowanie, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie.
Jak przekazuje CKPŚ, podmiot składający ofertę na trzecią część powinien mieć doświadczenie w realizacji usług polegających na opracowaniu koncepcji, napisaniu scenariusza, realizacji zdjęć, produkcji i postprodukcji spotu promocyjnego, informacyjnego lub reklamowego, zaplanowaniu, przeprowadzeniu i rozliczeniu kampanii promocyjnej lub reklamowej na Facebooku i LinkedInie, a także zaplanowaniu, przeprowadzeniu i rozliczeniu kampanii promocyjnej lub reklamowej w Google Ads. Ponadto, podmiot ten powinien skierować do realizacji zamówienia scenarzystę, reżysera, operatora kamery, dźwiękowca, montażystę i jedną dodatkową osobę specjalizującą się w planowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu kampanii reklamowych lub promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w Google Ads.
Termin związania z ofertą wynosi 90 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, czyli do dnia 1 stycznia 2025 roku.
Oferty można składać do 4 października 2024 roku do godziny 10:00.
Więcej informacji na temat przetargu można znaleźć na stronie. (ao)