niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościHotel z viralowej reklamy podzielił się statystykami. Wykonanie trendu spodobało się wielu...

Hotel z viralowej reklamy podzielił się statystykami. Wykonanie trendu spodobało się wielu osobom

Elements Hotel & Spa ze Świeradowa-Zdroju, które wykorzystało tiktokowy trend do reklamy swojego obiektu, podzieliło się osiągniętymi po publikacji statystykami. Jest już pewne, że wideo podbiło serca wielu internautów.

6 września 2024 roku hotel z viralowej reklamy podzielił się wynikami, jakie udało się osiągnąć dzięki wykonaniu popularnego na TikToku trendu. Jak podkreśla obiekt w publikacji na LinkedInie, nietypowy przekaz promocyjny spodobał się wielu osobom. Pozwolił on także internautom na poznanie hotelu z zupełnie innej strony.

Elements Hotel & Spa przekazało, że stworzona przez obiekt rolka została udostępniona na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz YouTubie i osiągnęła niemal 8 mln wyświetleń. Ponadto, hotel zyskał 10,8 tys. nowych obserwujących na TikToku, 7,8 tys. na Facebooku i 11 tys. na Instagramie. Materiał we wszystkich serwisach zdobył także łącznie 850 tys. polubień oraz 80 tys. udostępnień.

„Poza tym powstało o naszym filmie i jego impakcie ponad 50 artykułów online, reportaż w wydarzeniach Polsatu i przede wszystkim wzbudzenie dyskusji, nie tylko na Linkedinie, o trendach w marketingu i hotelarstwie” – dodaje hotel.

Według obiektu, „sukces ten jest dowodem na to, że autentyczność pracowników hotelu, a w szczególności Pani Barbary, trafia w gusta nie tylko jego gości, ale i szerszej społeczności online”.

Źródło: linkedin.com/elements-hotel-spa

(ao)

Zdjęcie główne: instagram.com/elements_swieradow

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj