13 sierpnia 2024 roku InPost, operator logistyczny sieci paczkomatów, poinformował, że został oficjalnym sponsorem Atlético Madryt, hiszpańskiego klubu piłkarskiego, na sezon 2024-2025.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, umowa sponsorska przewiduje, że InPost pojawi się ze swoimi Paczkomatami na stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów na bandach LED i podczas rozgrywek LaLiga, a także w strefie kibica pod stadionem. InPost będzie też oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico, dzięki czemu fani będą mogli odbierać zakupy z Paczkomatów marki i punktów PUDO. Klienci uzyskają także dostęp do specjalnych promocji.
„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje, to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi „fighterami”. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, w których będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą” – komentuje Óscar Mayo, Chief Operating Officer Atlético Madrid.
Współpraca z klubem Atlético Madryt, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, ma pomóc Grupie InPost we wzmocnieniu lokalnej świadomości marki.
W ramach umowy InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju, która zaprojektuje strategię w celu osiągnięcia najlepszych praktyk skoncentrowanych na ESG. (ao)