niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPowstała agencja ReBrain. Założycielami Kamil Mirowski i Artur Roguski

Powstała agencja ReBrain. Założycielami Kamil Mirowski i Artur Roguski

We wrześniu 2024 roku poinformowano o powstaniu nowej agencji strategiczno-kreatywnej – ReBrain. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski.

ReBrain od lipca 2024 roku zajmuje się holistycznym podejściem do komunikacji online – od badań, analiz i audytów, przez tworzenie strategii i planowanie, po bieżące prowadzenie komunikacji w kanałach digitalowych. Założyciele agencji skupiają się na budowaniu strategii komunikacji, szkoleniach, warsztatach strategiczno-biznesowych, planowaniu mediów oraz przygotowaniu planów komunikacji.

„Na rynku chcemy oferować odważne rozwiązania w komunikacji digitalowej. Przy obecnym przeładowaniu treściami i komunikatami reklamowymi płaska, nijaka komunikacja nie ma szans na dotarcie, a przede wszystkim zakotwiczenie się w świadomości konsumentów. Na pierwszym miejscu stawiamy strategię. Wyznajemy zasadę, że to ona stanowi fundamenty do »skutecznej kreatywności« przynoszącej sukces w biznesie” – mówi Kamil Mirowski, prezes zarządu w spółce ReBrain.

Agencja ściśle współpracuje ze spółką Utila, podmiotem specjalizującym się w komunikacji społecznej, programowaniu zrównoważonego rozwoju oraz badaniach i analizach.

Do grona klientów ReBrain należą CrossMobile, operator telefonii komórkowej, oraz PERI Polska, producent deskowań, rusztowań i rozwiązań dla budownictwa. Agencja od początku istnienia wspiera swoimi działaniami Fundację Edukacji Społecznej, dla której prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji online i tworzenia treści. ReBrain współpracuje także z innymi agencjami marketingowymi w zakresie wsparcia strategicznego.

Kamil Mirowski z komunikacją w mediach cyfrowych jest związany od 2008 roku. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Jest autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce okołomarketingowej.

Kamil Mirowski

Artur Roguski prowadzi zajęcia z tworzenia treści na uczelniach i jest autorem wielu publikacji w mediach poświęconych reklamie i marketingowi. W przeszłości był związany z takimi agencjami jak Huta 19 im. Joachima Fersengelda, gdzie odgrywał rolę Head of Social Media, oraz D*fusion Communication, gdzie współpracował m.in. z Cisco Polska oraz Microsoft Polska. Ma on także ponad pięć lat doświadczenia w mediach, które zdobył, pracując dla magazynu „Brief”, Grupy Onet-RAS oraz Edipresse Polska.

Artur Roguski

(ao)

1 KOMENTARZ

  1. O tych dwóch hejterów, którzy czepiają się wszystkich. Ich komentarze w social media to zrzędzenie i mówienie, że samemu zrobiło by się lepiej. Ale nic nie zrobili. No chyba, że pogłoski o karalnych czynach za które zostali zwolnieni są prawdziwe.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj