poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościReklama hotelu z trzema milionami wyświetleń na TikToku. Wykorzystanie popularnego trendu się...

Reklama hotelu z trzema milionami wyświetleń na TikToku. Wykorzystanie popularnego trendu się opłaciło

Internauci są oczarowani viralową reklamą Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju, która podbija TikToka. Wyświetlenia pod materiałem nadal rosną, a szczególne wykonanie popularnego na platformie trendu zyskuje coraz większą popularność. Użytkownicy platformy zapamiętają to wideo na długo.

23 sierpnia 2024 roku na profilu Elements Hotel & Spa na TikToku pojawił się film z wykonaniem krążącego już od jakiegoś czasu w serwisie trendu. W sieci można znaleźć wiele tego typu materiałów, jednak ten wyjątkowo spodobał się użytkownikom platformy.

Występująca w filmie kobieta z „kamienną twarzą” prezentuje odbiorcom teren hotelu, wskazując na różne obiekty i mówiąc, do czego służą. Gdy pokazuje na pomieszczenie dla personelu, informuje „tu nie wolno”, a gdy stoi przy barze, wspomina „tu coś dla dorosłych”. W wideo pojawia się także bokser Tomasz Adamek, którego kobieta przedstawia, mówiąc „tu jest Tomek”. Tego typu komunikaty są jedynymi słowami wypowiadanymi w całym materiale.

@elements_hotel_spa Krótki przewodnik po hotelu 👀 @tomasz_adamek_ #fyp #dlaciebie #dc #viral ♬ A Summer Place – Hollywood Strings Orchestra

Źródło: tiktok.com/elements_hotel_spa

To wykonanie trendu szczególnie spodobało się internautom, których bawi niewzruszona postawa kobiety i obojętność, z którą wypowiada każde zdanie. „Nie no cudowna reklama. Pani, która występuje, powinna dostać podwyżkę za swoją dobrą robotę”, „Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca”, „To jest pierwsza reklama, po której chcę gdzieś pojechać”, „Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to!” – piszą użytkownicy TikToka w sekcji komentarzy.

Sukces stworzonego przez hotel wideo zachęcił inne marki do nakręcenia własnego wykonania popularnego trendu.

Podobne, a nawet lepsze niż hotel wyniki osiągnęła Komenda Powiatowa Policji w Wołowie, która na TikToku pod swoim filmem zdobyła aż 3,8 mln wyświetleń. Ten materiał także spotkał się z bardzo pozytywną reakcją użytkowników serwisu.

W filmie policjant oprowadza odbiorców po komendzie. Wskazuje na różne obiekty i głosem bez emocji wspomina, do czego służą. Podczas prezentowania alkomatu policjant zachęca „skorzystaj z niego po weekendzie”, a przedstawianie wnętrza radiowozu kwituje słowami: „Nasi klienci nie mają doła, oni jadą na dołek”. „Przekonało mnie to, że klienci nie mają u was doła, wpadnę na kawkę”, „Zabrakło mi: to jest pies i to jest pies”, „Świetny filmik” – komentują internauci.

@policja.wolow Zapraszamy do naszej komendy, wpadajcie! Jest fajnie, wesoło. #policja #praca #komenda ♬ dźwięk oryginalny – Policja Wołów

Źródło: tiktok.com/policja.wolow

Zupełnie inny odbiór zyskał inny wykorzystujący trend materiał. Pod wideo Warszawskiego Transportu Publicznego, które pojawiło się na Facebooku marki, znalazło się wiele nieprzychylnych komentarzy. „Przecież to kopia reklamy hotelu. Po co?”, „Teraz wszyscy będą jechać na tamtej reklamie? Wymyślcie coś swojego”, „Trochę staje się to nudne” – czytamy pod postem.

Źródło: facebook.com/wtp.warszawa

(ao)

Zdjęcie główne: tiktok.com/elements_hotel_spa

1 KOMENTARZ

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj