poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWideo na Twitterze dwa razy lepiej zapamiętywane, niż oglądane w innych serwisach

Wideo na Twitterze dwa razy lepiej zapamiętywane, niż oglądane w innych serwisach

Reklamy wideo na Twitterze są dwa razy lepiej zapamiętywane, niż kiedy są oglądane w innych serwisach – podaje adweek.com. Twitter sprawdził, co oglądają odwiedzający serwis, by przekazać te informacje partnerom reklamowym. Roczne wyniki zostały przekazane serwisowi adweek.com, a najważnejsze informacje podsumowuje infografika.

93 proc. wyświetleń wideo na Twitterze pochodzi z urządzeń mobilnych. Wideo w serwisie jest sześć razy chętniej retweetowane niż zdjęcia i trzy razy częściej niż GIFy.

Jak czytamy, Twittera odwiedza miesięcznie 800 mln internautów. 82 proc. wchodzi w interakcje z markami w serwisie.

Jakie wideo internauci chcą widzieć na Twitterze? Połowa oczekuje, że film będzie zawierać newsy i treści informacyjne. Blisko 50 proc. chce, by wideo miało charakter viralowy. 40 proc. oczekuje natomiast rozrywki, a 37 proc. – treści dotyczących celebrytów.

Dalej czytamy też, że blisko 50 proc. badanych jest w stanie przypomnieć sobie wideo już po jednej sekundzie oglądania.

Źródło: adwek.com

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj