Do zespołu Toolbox Creative Communications dołączyły trzy osoby: Maria Kolasa i Tomasz Kordowski oraz Anna Józefowska. Kolasa oraz Kordowski zajęli stanowiska account executive’ów. Do ich zadań ma należeć wsparcie bieżących projektów komunikacyjnych i eventowych dla klientów agencji (przede wszystkim dla firm dr Irena Eris, Pamso, Captain-Meble i Partner Center). Anna Józefowska – nowy account manager – ma zająć się natomiast koordynacją projektów wykraczających poza public relations i rozwojem oferty marketingowej firmy, ze szczególnym naciskiem na działania ambientowe, flash-mobbingowe oraz promocje konsumenckie i sprzedażowe.
Józefowska wcześniej pracowała w Great Open House. Przez ostatnie 3 lata realizowała projekty marketingowe dla klientów z różnych branż, m.in. Diageo, Danone, Unilever, Soraya, Eveline Cosmetics, Link4, Bols, RUCH, Kraft Foods, Coty Polska. Wśród prowadzonych przez nią projektów znajdowały się zarówno eventy, jak i programy wizerunkowe, komunikacyjne oraz sprzedażowe (w tym samplingi, akcje typu buy&get, konkursy, loterie).
Kolasa kontynuuje edukację na studiach podyplomowych w łódzkiej PWSFTviT, zaś Tomasz Kordowski obecnie kończy studia socjologiczne.
Agencja nawiązała także współpracę z Fundacją Kolorowy Świat, wspierającą dzieci cierpiące na porażenie mózgowe. Do głównych zadań Toolboxu ma należeć opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej dla fundacji, ze szczególnym naciskiem na działania fundraisingowe i public relations. Fundacja prowadzi kampanię, której celem jest zebranie funduszy na budowę nowoczesnego ośrodka rehabilitacyjnego dla chorych dzieci i ich rodzin. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a kontrakt został podpisany na rok. Za realizację projektu odpowiada Katarzyna Frankowska. (kk)