To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych. Na promocyjnych bilbordach i citylightach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Śląsku, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy i Toruniu zawisły plakaty z charakterystycznymi nadmorskimi motywami – morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o letniej ofercie Gdyni mają zachęcić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych, do odwiedzenia tego miasta.
Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno-rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni, takie jak: Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships’ Races 2009 Gdynia, Heineken Open’er Festival, Ladies’ Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Beach Party, Targi Wiatr i Woda, Gdynia Sailing Days oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie. To także główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.
Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Akcja potrwa do końca czerwca. Oprócz billboardów zaplanowano także reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Koszt kampanii outdoorowej to 500 tys. zł. Autorem kreacji graficznej jest Mariusz Waras. (kk)