W marcu 2008 do agencji Feedback/Hill & Knowlton dołączyły 4 nowe osoby. Anna Kowalczyk i Krystian Cieślak wzmocnili dział Corporate PR. Magdalena Grabala dołączyła do działu Brand PR, zaś Małgorzata Kuzia do działu Consumer Electronics.
Anna Kowalczyk objęła stanowisko associate directora w dziale Corporate PR. Wcześniej była zastępcą dyrektora zarządzającego ds. komunikacji korporacyjnej w PGNiG. Pracowała również m.in. w agencji Euro RSCG Sensors, prowadząc projekty dla takich klientów jak: Orco Property Group czy PKO BP. Do jej głównych obowiązków w Feedback/Hill & Knowlton należeć będzie rozwijanie działu Corporate PR, pozyskiwanie klientów oraz merytoryczny nadzór nad realizacją projektów.
Do tego samego działu na stanowisko account managera przyjęty został Krystian Cieślak. Poprzednio pracował w agencjach Rainer Communication oraz Goodwill PR Services, gdzie realizował projekty z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego. Był jedną z osób odpowiedzialnych za komunikację w procesie zarządzania kryzysowego tzw. „afery corhydronowej” PF Jelfa. W nowej agencji dołączył do zespołu obsługującego Polską Grupę Energetyczną oraz Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego.
Magdalena Grabala dołączyła do działu Brand PR na stanowisko account managera. Wcześniej pracowała jako senior account executive w agencji Pleon. Odpowiadała za realizację projektów dla LG Electronics, Colgate Palmolive, Knauf Insulations, była rzecznikiem prasowym PKP Energetyka, współpracowała przy projektach dla BASF, Newag czy Cyberonics. W FHK powierzono jej obsługę marek Knorr i Rama należących do firmy Unilever.
Małgorzata Kuzia przez ostatnie 3 lata realizowała w agencji Multi Communications projekty dla klientów z sektora RTV/AGD. W nowej agencji objęła stanowisko account managera w dziale Consumer Electronics. Będzie realizować działania dla marki Nokia. (kk)