Zespół PR firmy Veracomp powiększył się o nowego specjalistę ds. public relations. Od 1. sierpnia za obsługę public relations działu produktów peryferyjnych do komputerów, takich jak: głośniki, klawiatury, myszy, kamery internetowe, odpowiada Jakub Duraj.
Zajmuje się on relacjami z mediami, partnerami handlowymi oraz budowaniem i realizowaniem strategii komunikacyjnych marek: Asmax, Cayin Technology, NComputing, MAG Innovision, Mustek, Optoma, Premier. Odpowiedzialny jest również za projekty PR-owskie w zakresie medycyny cyfrowej, systemów do prezentacji oraz digital signage (inaczej zwane narrowcastingiem rozwiązanie dla audiowizualnego przekazu, umożliwiającego emisję treści zgodnie z preferencjami, profilem odbiorców, miejscem oraz określonym czasem).
Doświadczenie zawodowe Jakuba Duraja w zakresie PR obejmuje blisko półtora roku pracy w krakowskiej agencji public relations – PR Solutions. Duraj jako account executive obsługiwał w zakresie public relations firmy z branży teleinformatycznej oraz reklamowej.
Duraj z wykształcenia jest politologiem. Ukończył studia magisterskie na kierunku politologia na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz licencjackie z zarządzania i marketingu na tej samej uczelni. Veracomp to dystrybutor rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych. (kk)