Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wielka Brytania zakazuje reklam Air France, Lufthansy i Etihadu. advertising standards authority (asa), brytyjski organ nadzoru w branży reklamowej, zakazał reklam linii lotniczych air france, lufthansy i etihadu z powodu ich twierdzeń na temat zrównoważonego rozwoju – podaje thedrum.com. jak donosi źródło, asa kontynuuje zwalczanie wprowadzających w błąd ekologicznych oświadczeń, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję pozwalającą aktywnie wyszukiwać reklamy, które mogą łamać zasady. reklamy wspomnianych linii lotniczych pojawiły się w przestrzeni internetowej w lipcu 2023 roku. przekaz autorstwa lufthansy głosił, że konsumenci mogą „latać w bardziej zrównoważony sposób”. air france stwierdziło, że „jest zaangażowane w ochronę środowiska” i nawoływało do podróżowania „lepiej i w sposób zrównoważony”. natomiast reklama eihadu oferowała klientom „całkowity spokój” dzięki jej certyfikatom środowiskowym – czytamy. asa we wszystkich trzech przypadkach orzekło, że reklamy wprowadzają odbiorców w błąd. w przypadku lufthansy i etihadu to już drugi raz, kiedy naruszone zostały brytyjskie przepisy dotyczące reklam – informuje źródło. (ao).
Advertising Standards Authority (ASA), brytyjski organ nadzoru w branży reklamowej, zakazał reklam linii lotniczych Air France, Lufthansy i Etihadu z powodu ich twierdzeń na temat zrównoważonego rozwoju – podaje thedrum.com. Jak donosi źródło, ASA kontynuuje zwalczanie wprowadzających w błąd ekologicznych oświadczeń, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję pozwalającą aktywnie wyszukiwać reklamy, które mogą łamać zasady.
Reklamy wspomnianych linii lotniczych pojawiły się w przestrzeni internetowej w lipcu 2023 roku. Przekaz autorstwa Lufthansy głosił, że konsumenci mogą „latać w bardziej zrównoważony sposób”. Air France stwierdziło, że „jest zaangażowane w ochronę środowiska” i nawoływało do podróżowania „lepiej i w sposób zrównoważony”. Natomiast reklama Eihadu oferowała klientom „całkowity spokój” dzięki jej certyfikatom środowiskowym – czytamy. ASA we wszystkich trzech przypadkach orzekło, że reklamy wprowadzają odbiorców w błąd.
W przypadku Lufthansy i Etihadu to już drugi raz, kiedy naruszone zostały brytyjskie przepisy dotyczące reklam – informuje źródło. (ao)