niedziela, 22 grudnia, 2024

Wienerberger z nowym logo

W sierpniu 2024 roku Wienerberger, producent materiałów budowlanych, przedstawił nową identyfikację wizualną firmy. Zmiany będą wprowadzane stopniowo i obejmą wszystkie materiały na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy.

Ponadto, jak poinformowała firma, wszystkie marki należące do grupy (w Polsce to Porotherm, Koramic, Terca, Semmelrock, a także Pipelife i Steinzeug Keramo) będą działać pod jedną marką parasolową.

Rebranding polega przede wszystkim na tym, że czerwony znak z poprzedniego logo, mający nawiązywać do płomienia, został zastąpiony symbolem „w” wpisanym w okrąg. Zmiana identyfikacji obejmuje również zapis nazwy marki, która, za wyjątkiem prawnych nazw spółek, będzie od teraz zapisywany małą literą.

Logotypy poszczególnych marek produktowych: Porotherm, Koramic, Terca i Semmelrock zostały ujednolicone i dodatkowo wsparte marką parasolową, co ma ułatwić identyfikację wszystkich spółek z firmą, a dodatkowo podkreślić „innowacyjność oraz zaangażowanie w energooszczędne, zdrowe, przyjazne dla klimatu i przystępne cenowo budownictwo” – informuje Wienerberger w oficjalnym komunikacie prasowym.

Za koncepcję wizualną odpowiada zespół Marketing Content & Brands Wienerberger AG wraz z lokalnymi działami marketingu, a komunikację na polskim rynku wspiera Havas PR Warsaw. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj