Wills Integrated, wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna, poinformowała, że zajmie się obsługą marek Isover, Rigips, Weber i Maris wchodzących w skład międzynarodowej grupy Saint-Gobain zajmującej się produkcją i dystrybucją materiałów oraz usług dla rynku budowlanego i przemysłowego.
Współpraca rozpoczęła się w maju 2024 roku, agencja poinformowała o dołączeniu do grona jej klientów czterech marek z grupy Saint-Gobain wraz z początkiem września.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za obsługę PR marek. Zakres zobowiązań agencji obejmuje m.in. budowanie relacji z mediami, pozycjonowanie ekspertów, prowadzenie biura prasowego, tworzenie treści na social media oraz wsparcie strategiczne w zakresie działań PR.
Za działania na rzecz marek Saint-Gobain z ramienia agencji odpowiadają Justyna Zmysłowska, Senior PR Manager, oraz Edyta Holona, Senior Account Manager.
Agencję wybrano w przetargu. Umowę została podpisana do marca 2025 roku. (kn)