poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWirtualna przymierzalnia, czyli jak marki wykorzystują rzeczywistość rozszerzoną

Wirtualna przymierzalnia, czyli jak marki wykorzystują rzeczywistość rozszerzoną

Rzeczywistość rozszerzona to nie tylko Pokemon Go. Technologię augmented reality wykorzystują także marki niezwiązane z grami. O przykładach czytamy w portalu highsnobiety.com.

Marka Converse stworzyła na przykład aplikację „Converse The Sampler”. Dzięki niej można sprawdzić, jak buty Converse wyglądają na stopie bez mierzenia ich. Wystarczy skierować aparat w smartpfonie na stopę, by zobaczyć, jak wyglądają dane trampki.

[[{“fid”:”21167″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

Topshop wykorzystał z kolei technologię VR, by stworzyć wirtualną przymierzalnię. Jak czytamy, coraz więcej osób decyduje się na zakupy online, więc marki muszą się dostosować się i ułatwić klientom dopasowanie produktów. Topshop podczas London Fashion Week FW14, we współpracy z agencją Inition, zorganizował Topshop Unique Show. Dzięki wirtualnej rzeczywistości klienci mogli „przymierzyć” ubranie bez zakładania go fizycznie. Mogli też zobaczyć i przód, i tył danej części garderoby – czytamy.

[[{“fid”:”21166″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

IKEA użyła z kolei technologii AR, by klienci mogli sprawdzić, jak dany mebel lub dodatek będzie wyglądał w ich wnętrzu. Jak czytamy, trudno jest bowiem przy zakupie mebli mieć pewność, że skomponują się z resztą wnętrza albo czy dany element na pewno zmieści się w wybranym miejscu. Kiedy w drukowanym katalogu klienci znaleźli znak „+”, mogli dzięki aplikacji na smartfona zobaczyć dany element w swoim wnętrzu – czytamy dalej.

[[{“fid”:”21165″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj