Agata Wiśniewska objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w Link4. Wspólnie z Damianem Ziąber, dyrektorem departamentu PR, odpowiada za całość działań związanych z wizerunkiem firmy, a w szczególności zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii PR, relacjami z mediami oraz koordynacją wybranych projektów PR.
Wcześniej była account managerem w Twenty Four Seven PR, gdzie odpowiadała za współpracę m.in. z Cadbury Wedel, ArcelorMittal Warszawa, Diners Club Polska, Polskim Systemem Recyklingu i Browarem Belgia.
Pracę w PR zaczęła w 2001 roku jako podinspektor ds. promocji w Urzędzie Miasta i Gminy Błonie. Jako dziennikarka związana była z Telewizją iTV, TVP i kilkoma magazynami społeczno-kulturalnymi (m.in. magazynem Razem i Polskim Portalem Kultury Niezależnej Independent.pl).
Wiśniewska jest absolwentką dziennikarstwa oraz wiedzy o kulturze na Uniwersytecie Warszawskim. (psp)