piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościWizerunek francuskich firm w Polsce

Wizerunek francuskich firm w Polsce

Na łamach Pulsu Biznesu napisano o badaniach przeprowadzonych przez IQS&Quant Group dla Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. Pokazują one, że ponad jedna trzecia Polaków jest nastawiona pozytywnie do francuskich inwestycji, co dziesiąty – jest im nieprzychylny, a ponad połowa – ma do nich stosunek neutralny. Francuzów to jednak nie zadowala, a przeprowadzona analiza ma pokazać, jak zbudować wizerunek francuskich inwestorów jako „wysokiej jakości partnerów” polskiej gospodarki.
Aby poprawić swój wizerunek francuskie firmy angażują się w mecenat kultury, resocjalizację i pomoc dla grup marginalizowanych społecznie, ochronę środowiska, szkolenia i edukację. Już teraz zapowiadane są nowe inwestycje Francuzów w Polsce, głównie w budownictwo, logistykę, informatykę, nieruchomości, sektor energetyczny, hotelarstwo i transport. (jcm)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj