niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościWizerunek Małysza lepszy niż na początku kariery

Wizerunek Małysza lepszy niż na początku kariery

„Adam Małysz, mimo zakończenia kariery, będzie osobą pożądaną nie tylko przez reklamodawców, ale i organizacje społeczne czy lobbingowe” – mówi na łamach portalu Sport.pl specjalista ds. marketingu sportowego Tomasz Redwan. Dodaje, że zarówno wizerunek skoczka, jak jego umiejętność komunikacji z mediami znacznie się poprawiły od początku kariery.

Jak czytamy, Redwan uważa, że wizerunek Adama Małysza w początkach kariery nie był tak pozytywny jak dzisiaj. „Po niespodziewanym wybuchu Małyszomanii kampanie z jego udziałem były dość agresywne, często nieprzemyślane. Poza tym Adam na początku swojej sportowej drogi był dość szorstki, niechętny mediom” – ocenia ekspert.

Jego zdaniem dzisiejsze wypowiedzi sportowca są ciekawsze, bardziej przemyślane, co również – obok sukcesów na skoczniach – wciąż przysparza mu popularności. Redwan jest zatem przekonany, że Małysz „jest dziś lepszym produktem marketingowym niż kilka lat temu i może liczyć na ciekawe propozycje” marketingowe. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj