wtorek, 7 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek reklamy po billboardgate

Wizerunek reklamy po billboardgate

Magdalena Łukasiuk na łamach miesięcznika Press zastanawia się m.in. nad tym, jak po aferze billboardowej zachowa się rynek reklamy i czy wpłynie to na jego wizerunek. Oskarżenia pod adresem agencji reklamowych Just i DougFaberFamily szefowie tych firm odrzucają jako pomówienia. Specjaliści od wizerunku radzą im zachować spokój, bo – ich zdaniem – „całe zamieszanie wywołane wypowiedzią Kurskiego nie powinno zaszkodzić agencjom”.
„Kto dziś wierzy mediom i politykom? – pyta Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. – Coraz częściej ludzie przyjmują ich rewelacje z obojętnością”. Podobnego zdania jest Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications – informacje podane przez Kurskiego gorzej świadczą o politykach niż o branży reklamowej. Agencje „nie powinny tłumaczyć się niepytane, a zapytane jedynie rzetelnie przedstawiać fakty i prostować nieścisłości” – dodaje Łaszyn.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj