sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWizerunek rekrutacji

Wizerunek rekrutacji

Dziennik zamieścił artykuł Pawła Bolanowskiego z firmy LEBO Recruitment, w którym porusza on kwestię współpracy firmowych działów HR i PR. Autor zauważa, że obecnie spore znaczenie w prawidłowym procesie rekrutacyjnym ma wizerunek firmy. „Dziś kandydaci nie wysyłają na ślepo swoich aplikacji. Mogą pozwolić sobie na wybór pracodawcy” – pisze Bolanowski i dodaje: „Dbając o dobry obraz firmy, na pewno zyskamy zmotywowanych pracowników, a co najważniejsze, uda się nam przyciągnąć najlepszych kandydatów, zanim zrobi to konkurencja”.
Bolanowski podkreśla, że prace nad wizerunkiem firmy powinno się zacząć od analizy opinii na jej temat zebranych wśród pracowników, kontrahentów i klientów. Pracodawcy muszą poszukać uczciwej odpowiedzi na pytanie „Jakie działania z naszej strony wpłynęły na nasz wizerunek”. Autor stwierdza, że w osiągnięciu zamierzonego wizerunku wśród potencjalnych pracowników w mniejszym stopniu pomogą pracodawcy „spektakularne konferencje, kampanie prasowe, jeżeli nasi pracownicy nie darzą nas zaufaniem, sympatią. Dopiero, kiedy zadbamy o najbliższe otoczenie, dopiero wówczas możemy pomyśleć o poprawie wizerunku na zewnątrz organizacji”. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj