piątek, 24 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek Szczecina

Wizerunek Szczecina

Na łamach Kuriera Szczecińskiego Artur Ratuszyński pisze o sporach dotyczących planów promocji Szczecina. „Wpływowi politycy PO forsują wyprowadzenie pracy nad marką Szczecina poza urząd. Wypracowanie marki miasta ma służyć zmianie nie najlepszego wizerunku zachodniopomorskiej metropolii” – pisze autor.
Z badań, które zostały przeprowadzone przez Wydział Strategii, Rozwoju i Promocji UM wynika, że najbardziej rozpoznawalnym produktem Szczecina jest paprykarz, wg Polaków miasto leży nad morzem, a sami mieszkańcy uważają władze gminy, jako najgroźniejsze dla rozwoju miasta. Wyniki badań wskazują na potrzebę inwestycji w poprawę wizerunku Szczecina. „Politycy PiS-u podkreślali przede wszystkim konieczność rozważnego obracania publicznymi pieniędzmi. (…) Mimo sprzeciwu, siłami PO wniosek o zwiększenie do 500 tys. zł nakładów na markę, został przegłosowany” – podsumowuje Ratuszyński. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj